flutter by

Monday 24 September 2012

harapan seorang aku...

Alhamdulilah,hari-hari kita diberi kenikmatan oleh Allah maka seharusnyalah kita sentiasa melafazkan rasa kesyukuran ..... Semoga segala urusanku pada hari ini dan juga di hari seterusnya dipermudahkan dan  diberkati oleh NYA..aamin...

Aku sering tertanya pada diri - sendiri adakah aku sudah buat yang terbaik untuk diriku,untuk anak-anakku,untuk keluargaku dan yang paling mustahak untuk kedua orang tuaku....

Orang bilang purata panjang umur di Malaysiaialah 74 tahun,berapa sisa lagi ka hayat ku ini?adakah aku sudah buat yang terbaik sepanjang hidupku.Yang nyata belum...memanglah kan ajal & maut tu Alah yang tentukan namun aku sering berdoa padamu ya Allah agar diampunkan segala dosa-dosaku serta berkatilah umurku ini ya Rabbi..

Aku juga berharap agar anak-anakku mempunyai akhlak yang baik,sentiasa menegakkan agamu ya Ilahi....Namun jauh di sudut hati berharap agar segala-galanya sentiasa berada dalam kesuksesan..Maafkan aku ibu...jika aku pernah menyakitimu...Maafkan aku ...

 

No comments:

Post a Comment