flutter by

Monday 26 November 2012

Na kan,lawa sudah blogku..

Syukur tah alhamdulilah,aku panjatkan kehadrat Allah SWT kerana telah memberikan kesihatan dan umur yang panjang.Harapan ditahun ini dan di tahun seterusnya dimurahkan lagi rezeki.Amin

Aduh gembiranya hati ini dapat membuat blog free ini.Selagi ianya free gunakanlah untuk pembelajaran yang berfaedah.Sering aku mendengar rungutan teman-temanku tak pandai guna komputer lah,tak fahamlah dan macam-macam lagi ayat-ayat yang tidak memberi kata-kata perangsang untuk belajar.Misalnya aku,sebenarnya aku pun tak pandai pun bab-bab ICT tetapi disebabkan kerana cemburu dengan orang lain yang mempunyai blog atau facebook lalu aku pun cubalah untuk belajar.Nah sekarang aku amat gembira punya blog.Aku sayang blog aku walaupun tak berapa cute.

Wahai temanku janganlah disebabkan kita ini sudah berusia,kita pun tidak mahu belajar.Dunia sekarang macam-macam perubahan telah berlaku rugi rasanya kalau tidak belajar lebih-lebih lagi sekarang dunia pendidikan pun sudah pun memerlukan kita untuk menggunakan komputer untuk memasukkan markah,pembelajaran ICT  dan kekadang tu ambil bahan pun menggunakan ICT.Belajar tau nanti ketinggalan Asal tidak terlebih sudahlah kan.

Berbalik pula dengan pengalaman aku membina blog ini...adui pening jua sebab tak pandai nak add gadget,Walaupun belum 100 peratus pandai tapi boleh lah...



No comments:

Post a Comment